دیروز وسایلمون رسید

الان وسط یه عالمه کارتون خوابیدیم

یادم نمیره که همسایه ها دیروز اسانسورو یواشکی خاموش کردن! در حالیکه ما چند نفر رو خودمون اورده بودیم که وسایلمونو از پله بیارن!

خوشبختانه من توانایی اینو دارم که سالها با یه نفر زندگی کنم و حرفی نزنم چه برسه به اینکه همسایه باشه! ساختمون قبلی ما هیچ ارامشی نداشتیم اینقدر که داد و بیداد داشت ولی خب عوضی هم نداشت!

چهارشنبه که وسیله های خونه دانشجوییمونو اوردیم احتمالا دیدن با اسانسور من میام بالا حالا رفتن خاموش کردن، در حالیکه وسایل چهارشنبمون چند تا جعبه کتاب و خوراکی و چندتا چمدون لباس بود!