نمیدونم چجوری بهش کمک کنم!
چه خوب که من سرتقم!
کاش اونم بود...
من دلم برای جفتشون کبابه!
حتی برای هر چهارتاشون!!!
چیه این زندگی
+ نوشته شده در چهارشنبه شانزدهم شهریور ۱۴۰۱ ساعت 18:21
توسط
|
نمیدونم چجوری بهش کمک کنم!
چه خوب که من سرتقم!
کاش اونم بود...
من دلم برای جفتشون کبابه!
حتی برای هر چهارتاشون!!!
چیه این زندگی