امروز باید برم لباسمو پرو کنم
ولی دلم خونه
دلم نمیخواد برم
با دل خون ...
مامان میگه اربعینه امروز کاری نکنیا، نو عروسی خوب نیست!
من؟
من دلم خونه و سیاه میپوشم برای سوگ خودمون نه سوگ حسینی که ...
پس کی برای مرگ شما سفید بپوشم؟
برای مرگ شما کل بکشم؟
اخ از اون روز...
از شما، دینتون و خداتون بیزارم!
لعنت به خدای شما و شما!!!!
کی یه نفس راحت بکشیم؟
ترسوهای بزدل...
+ نوشته شده در شنبه بیست و ششم شهریور ۱۴۰۱ ساعت 8:51
توسط
|