صدای گنجشک و اذان و درونی که مدام خفهش میکنم!
دلم نمیخواد اصلا برم دانشگاهم اما از طرفی فارغالتحصیلی مونده...
لعنت بهش ...
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 12:4
توسط
|
صدای گنجشک و اذان و درونی که مدام خفهش میکنم!
دلم نمیخواد اصلا برم دانشگاهم اما از طرفی فارغالتحصیلی مونده...
لعنت بهش ...