من خزونم تو بهار
از ریختن موهام و همه جا بودنشون شکایت میکنم، میگی: مثل درختی که تو پاییز باذ میزنه برگاش همه جا میره، مثل گل قاصدک که پخش میشه ای...
و باز میخوای بپرسی چرا اینقدر دوستت دارم؟
+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم تیر ۱۴۰۲ ساعت 0:26
توسط
|