از ریختن موهام و همه جا بودنشون شکایت می‌کنم، می‌گی: مثل درختی که تو پاییز باذ میزنه برگاش همه جا میره، مثل گل قاصدک که پخش میشه ای...

و باز می‌خوای بپرسی چرا اینقدر دوستت دارم؟