۹۰
با گ، دوست شدم چون شبیه خودم بود! چون حرف مشترک داشتیم و البته داریم و البته شبیه خودمه!
امروز داشتیم با آ و گ، شوخی میکردیم، گفتم ادم خوب نداریم گفت اره و این حرف از همیننننن نقطه درسته و به من اشاره میکرد و میخندید. پاشد بره گفت اره ادم خوب نداریم ولی تو خیلی ادم خوبی هستی حالا میخوای نشنیده بگیر و رفت، داشتم چیزی مینوشتم و همون طور که سرم پایین بود اشک تو چشمام جمع شد ولی خودمو جمع کردم!
این ادم تنها دوست من تو شرکت بود و رفتنش واقعا برام غم انگیزه، دلم از الان براش تنگ شده و سعی میکنم بیشتر پیشش باشم...
دوست من تو امروز با این جمله که البته کمی بارش رو کم کردم و نوشتم چون ترسیدم ذهنم خواسته کلمه بهترین رو بشنوه و خوشش اومده باشه، قلبم رو خندوندی...
هرچند داری میری...
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 17:48
توسط
|