هیولای نادانی
من به مرحله ای رسیدم که دیگه از بلاهایی که داره سرمون میاد متعجب نمیشم، جهالت ما رو خورده یه اب هم روش! تمام!!!
وگرنه این حجم از بی مغزی تو زمانه ای که اگاهی قابل دسترسه، لااقل برای شهرهای بزرگ؛ چه توجیهی داره؟
برای اگاه کردن قدم خیری قراره بردارم و دینم رو ادا کنم...
مغزم سوت میکشه!!!
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:21
توسط
|