مادرانگی
نسبت به عین، شین و سین و صاد حس مادرانه دارم. خداحافظ
اخه شما تلگرامو باز کنی ببینی این شین برات کلی پیام نوشته که تو خفنی و اینا، خداییش ذوق نمیکنی؟
ننه ^_^
به جان میگم بااینکه اینا سه الی پنج سال ازم کوچکترن حس مادرانه دارم بهشون، میخنده 😁
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۴۰۲ ساعت 19:4
توسط
|