نسبت به عین، شین و سین و صاد حس مادرانه دارم. خداحافظ

اخه شما تلگرامو باز کنی ببینی این شین برات کلی پیام نوشته که تو خفنی و اینا، خداییش ذوق نمیکنی؟

ننه ^_^

به جان می‌گم بااینکه اینا سه الی پنج سال ازم کوچکترن حس مادرانه دارم بهشون، می‌خنده 😁