جادو جمبل
پناه بر خربزه اعظم!
بنده اگه انسانیت دست و پامو نبسته بود، تمام افراد خرافه پرست و عشق شبه علم علی الخصوص جوونا رو به رگبار میبستم! ماه تولدیها، گرم و سردیها، ترو خشک و سودا و بلغمیها! چاکراهیا، انرژی بفرستا و جذبیا، زمین تختیا؛ همهههه رووووو پس نیا به من ایدی منشیتو بده خانم دکتر من خودم از هاگوارتز فارغ التحصیل شدم!
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم دی ۱۴۰۲ ساعت 16:51
توسط
|