تو مخی
من دیروز رفتم دکتر، خلاف همیشه سوال پرسیدم که سرم هم نوشتی؟ ولی روم نشد عذرخواهی کنم از سوالم!
چون کلیدو جا گذاشتم خونه خواستم ببینم نوشته که تا کلید میرسه وقت کشی کنم یا نه!
بعد از دیروز رو مخمه هی دارم بهش فکر میکنم بخصوص که خیلی مهربان و وقت گذار بود...
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 20:54
توسط
|