اسکار خربزه
Killers of the flower moon رو از oppen heimer و poor things بیشتر پسندیدم!
اسکار خربزه رو به ایشون میدیم! والا!
البته که چون poor thingsسورئال بود، تصویر برداری مغز مانند و حفره ای داشت ، کوچولو نشون دادن بلا اوایل فیلم، تغییر دکور و رنگ متناسب و صراحت بیان جملات رتبه دوم رو به ایشون میدم.
Oppen heimer هم جذابیتهای خودش رو داشت، همینکه منو چند روزی برد تو رویاهای نوجوونیم یعنی کارش درسته!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 0:51
توسط
|