Killers of the flower moon رو از oppen heimer و poor things بیشتر پسندیدم!

اسکار خربزه رو به ایشون می‌دیم! والا!

البته که چون poor thingsسورئال بود، تصویر برداری مغز مانند و حفره ای داشت ، کوچولو نشون دادن بلا اوایل فیلم، تغییر دکور و رنگ متناسب و صراحت بیان جملات رتبه دوم رو به ایشون می‌دم.

Oppen heimer هم جذابیت‌های خودش رو داشت، همینکه منو چند روزی برد تو رویاهای نوجوونیم یعنی کارش درسته!