ام ام. و ن. و س. و ع. و ما دوتا!

عین قشنگم نتونست بیاد...

ش. ارتقا گرفت و ما بی مدیر شدیم!

به مامان زنگ زدم می‌گم نگفتم که نگران نشی الان شمالیم، می‌گه رعایت کنین، می‌گم چیو؟ می‌گه دوستات چیز میزی خوردن مواظب باش! خیالشو راحت کردم که ما بچه مثبتیم!!!

اما واقعا چیز میز( نوشیدنی) مگه قراره چکارمون کنه؟؟؟ یکم سرحال می‌شی یا حالا می‌خوابی، مامان من فکر می‌کنه کسی مست بشه به بقیه ت‌.جاو.ز می‌کنه:::))))))))))