خردسالی به کسر یا ضم خ!
حوصله بچهها رو ندارم...
چجوری آدمهای بزرگتر از من باهام خوبن و حوصلهم رو دارن؟؟؟؟
همه چیز خیلی به نظرم بچگانه میاد!
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم مهر ۱۴۰۳ ساعت 21:10
توسط
|
حوصله بچهها رو ندارم...
چجوری آدمهای بزرگتر از من باهام خوبن و حوصلهم رو دارن؟؟؟؟
همه چیز خیلی به نظرم بچگانه میاد!