می‌گن باید به ما شیرینی بدی

می‌گم اگه عنوان نکنین برای چیه و شیرینیه، حله! حقیقتا خربزه اخلاق آدمیزاد ندارد!

بعد گفتن ازون لازانیای مخصوصت می‌خوایم و لا غیر، به هیچکس جز خودمون هم نباید بدی، برای پت و مت هم یه ظرف جدا بیار نمی‌ذارن ما بخوریم!

هیچی دیگه هفته آینده باید براشون لازانیا بپزم...