ملوان خربزه
میگن باید به ما شیرینی بدی
میگم اگه عنوان نکنین برای چیه و شیرینیه، حله! حقیقتا خربزه اخلاق آدمیزاد ندارد!
بعد گفتن ازون لازانیای مخصوصت میخوایم و لا غیر، به هیچکس جز خودمون هم نباید بدی، برای پت و مت هم یه ظرف جدا بیار نمیذارن ما بخوریم!
هیچی دیگه هفته آینده باید براشون لازانیا بپزم...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۳ ساعت 21:17
توسط
|