جناب واتوره من رو به چالش دعوت کردن، از نظر من سنم دیگه برای اینکارا زیاده ولی چون که اخیرا بلاگفا یه طوراییشه و ترس از دست دادنش رو دارم من هم شرکت می‌کنم، ممنونم از واتوره🙏

+بهترین سریال ایرانی که در سال ۱۴۰۳ دیدم؟

+بهترین فیلم ایرانی که در سال ۱۴۰۳ دیدم؟

این دوتا سوال رو یکی می‌کنم و جواب می‌دم چون زیاد نمی‌بینم،

کیک محبوب من، برای بیان تمامی لحظات شیرین زندگی که اسمش رو گذاشتن "گناه"

+بهترین موزیک ۱۴۰۳ که گوش دادم؟

من خیلی موزیک گوش می‌دم و انتخاب سخته؛

سمن بویان استاد شجریان!

+بهترین فیلم خارجی که دیدم؟

فیلم زیاد می‌بینم الان شاید حضور ذهن نداشته باشم بگم بهترین کدوم بود، یه سه گانه جناب فون تریه دارن باسم افسردگی که شاید باب سلیقه همه نباشه و چون عیده و فضا رو می‌خوایم شاد کنیم شاید یکی دید، فحشمون نده! فیلم بسیار حال خوب کن

Hold overs رو بعنوان بهترین معرفی می‌کنم که برین ببین هم حالتون خوب شه!

+ بهترین سریال خارجی که دیدم؟

تکان دهنده ترین سریال امسال برام

Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

زندگی قاتل زنجیره ای جناب دامر بزرگوار که باهاش خیلی گریه کردم و دلم برای جف کباب بود!

اگه هم بخوام یه سریال حال خوب کن معرفی کنم، سریال this is us که البته گریه داره ولی خیلی آموزشیه!

+بهترین انیمیشنی که امسال دیدم؟

The wild robot

بعد مدت ها احساس کردم دارم یه انیمیشن با داستان قوی میبینم!

+بهترین پستی که در بلاگفا خوندم؟

من خیلیییی وبلاگ می‌خونم و الان نمی‌دونم کدوم پست بهترین بوده چون یادم نمیاد!

ولی ولی ولی

اخیرا وبلاگ خانم اوژنی رو دارم می‌خونم و چهارتا پست با محوریت زن نوشتن که خیلی بهم چسبید:

https://ojeni68.blogfa.com/

+بهترین کتابی که امسال خوندم؟

بوف کور بوف کور بوف کور!

در انتهای چالش موضوع دعوت از دوستان پیش میاد که من خیلی آدم ناراحتیم و نمی‌تونم دعوت کنم، هر کس دوست داشت لطفا ادامه بده!

بازم ممنون از واتوره 🌱